Eräänä päivänä olin pari tuntia kadoksissa kaikilta. Minua oli etsitty koko talosta ja oltu jo varmoja että olin vahingossa livahtanut ovesta kylmään pakkassäähän, ja minä kun olin vain ottanut tirsat erittäin jännittävässä paikassa! Tian huone oli aivan älyttömän jännä paikka! Siellä oli niin paljon kaikkea tavaraa ympäriinsä, Tia kun ei ollenkaan tykännyt siivota, ja äiti oli aina tulla hulluksi kun kävikin siellä. Kerran äiti oli tullut Tian huoneeseen juuri kun olin siivoamassa nukkekotia, oli kuulemma huvittavan näköistä kun tavaroita vain oli lennellyt ulos pienestä nukkekodista, ja minähän se siellä riehuin. Olin silloin niin pieni, että mahduin käpertymään jopa nukkekodin pikkuruiseen vessaan! Enää en mahtuisi... Mutta siis sinä päivänä, jolloin katosin, en löytynyt nukkekodista, vaan laatikosta. Kömmin sieltä pirteänä herättyäni. Äiti kyllä sanoi ettei ole ollenkaan ihme että katosin juuri siihen huoneeseen. Sinne voisi kuulemma sujuvasti hukata hevosenkin...